Jag är amerikaniserad

Jag har börjat gilla Sebbe musik.. Musik som de lyssnar på konstant här.  Mitt nya favorit band är The White Tie Affair.. Kan inte sluta lyssna på dem haha :) Ni borde lyssna på dem!

Jag har blivit som gaaalen i träning( vissa amerikaner är faktiskt duktiga)

Jag vill ha playdates all days all week. Speciellt med Ida :)

Jag älskar starbucks vanilla latte

Jag är galen i forever 21

Jag är totalt förälskad i DC

Hade det inte varit för att alla vänner och Sebbe såklart fanns hemma så hade jag lätt kunnat stanna foreeeeeever.

Tänkte att jag skulle börja göra en videoblogg varje vecka så ni får se hur allt ser ut här och hur jag har det . bra idé va? :) Och designen får komma när Peder har varit här och när hon har tid över, ingen brådska.

Nä ska prata lite med Ida nu sen blir det sängen, ska upp tidigt imorgon..

Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0