När man måste lova sig själv och hålla det? va faaan

Idag blev jag glad, va fan det gjorde min dag.

Jag har tappat 2 kilo, jag vill springa en runda, jag ville ringa någon och prata.. Men va faan, det kan man ju inte göra.. Så Såklart blir Sebbe min jag vet inte vad, han får höra allt, allt han vill höra och allt han verkligen absolut aldrig aldrig vill höra.

Idag gav mig faktiskt mer motivation än vad jag har känt på länge, fan vad illa det är här med maten vill jag lova er. Nyttigt är sjukt onyttigt .. Äckligt.. Jag har iallfall satt igång med träningen för fullt nu, i måndags var jag på pilates och spinning, idag var jag ute och gick i 25 min bara för ungarna palla ej mer och såklart fick jag hjälpa K på kvällen så ingen kvälls promenad där inte. Men imorgon ska jag ut och gå 40 min, ta en klass på gymmet och sedan träna med Lucie på gymmet 2 timmar på kvällen..

Sen gäller det bara att låta bli alla onyttiga saker, och nu när det är sommar är en sallad hur god som helst till lunch, sen att jag inte äter middag är en helt annan femma.. haha vilka rutiner jag redan har fått, frukost och lunch istället fär frukost och middag.

Okej, jag klagar som en faan en.. Men annars är allting helt okej här? :)

Jag måste fixa lite saker innan Sara kommer hit, ska skicka hotel uppgifterna imorgon. Och ja jag vet svin influensan, jag vet inte så mycket om det här, för dme gör inte så stor sak av det här som dem gör i Sverige. Ingen får resa in från USA till Mexico nu och det finns barn i NY som har fått influensan men alla kan botas i USA och ingen har dött här. Så det ska inte vara någon fara :) Och iförgår så flög presidentens plan in mot Manhattan och cirklade rundor med jetplan efter sig, så alla fick panik och har skrikit och sprungit för dem trodde planet var kapat. Smart Mr. President! ;)

Jag måste klippa mig också, ser ut som en rishög i håret, jag måste välja kurs till Collage, jag måste skicka iväg mina foton, jag måste spara pengar, jag måste träna, jag måste jobba på min bränna..

And on and on..


Nu väntar sängen

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad skönt och bra att du mår bättre nu! :D helt sjukt det där med mexico ju! läbbigt!

2009-04-29 @ 07:34:44
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0