Navy bal

Igår var vi på The Navy Bal, Ida, Sara, Kristin och Julia kom hit innan och vi gjorde oss iordning tillsammans. När alla var klara tog vi bilen till Annapolis! Lätt jag ska åka tillbaka dit, super mysig stad! Iallafall vi hade en super trevlig kväll..

Här kommer lite bilder :)


  


Annars har det inte hänt så mycket roligt idag, jag har blivit idiot förklarad av en amerikansk kille eftersom jag inte använder iam... Men som sagt man lär sig något nytt varje dag..

Har suttit och drömt mig bort på datan med Sebbe, om lägenheter.. Idag hittade vi en heeeeelt perfekt. Helt, hade jag varit hemma hade vi åtminstonde kollat på den. Åh vad fin den var. Men som sagt det får vänta. Vi har också insett att vi har ungefär samma smak, vilket är bra.. Nu tänker ni säkert daaaaahöö efter tre år?? Vi har faktiskt aldrig varit i flytta hemifrån stadiet än. Nu kommer det här igen, Jag vill ha... Fan vad jag vill ha mycket..

Nu ska jag hämta lite mat i köket sen krypa ner i sängen och se CSI klart och sen en film på det.. Har ju bara sett två filmer idag..

Jag ska skriva om hela gårkväll på resdagboken sen, så vill ni veta mer så har ni där att snoka;)

Pauline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0