Valborg är förknipat med fest men här gymmet?

Jag kan inte bestämma mig. Ska jag fira valborg eller inte, ska jag gymma hela kvällen istället, gå på bio och sedan komma i säng i tid.

Eller ska jag vara slarvig och gå på Salem Al Fakir på Svenska Ambassaden imorgon, köra på utgång och ramla in vid 3 på natten?

Fan, jag kan inte bestämma mig. Jag ska ju jobba på fredag som sagt, just nu är gymmet och en bra bio överlägset bäst..

Fan vad jag kommer sakna alla imorgon... och då behöver jag nog lite : It´s truuuuuue life will smile for you!

Idag var jag förresten på gymmet med Lucie, vi eller jag sprang på bandet en kvart, hon gick i trappan. Sen gick vi ner och körde mage en halvtimme typ. Och jag är faktiskt stolt över mig själv efter idag, jag lyckades göra 60 situps. Annars brukar jag bara klara runt 30 max med min rygg.. Pilatesen har nog gjort en del :) Imorgon blir det power walk på morgonen och sen ska vi på Bodypump och träna mage på kvällen..

Nä en liten städning av rummet nu och en bra film på tvn sen somnar jag.

Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0