When you just wanna close your eyes

Jag kämpar, jag kämpar faktiskt varje dag. Jag får skylla mig själv, jag borde ha tänkt mig för, jag borde helt enkelt tagit de där rundorna med jogging skorna lite oftare i början. Men nu är det som det är.

Och jag har tagit tag i saker och ting. Nu har jag en före bild nu väntar jag bara på efter bilden. Ge mig till slutet av maj sen är allting bortblåst och tillbaka där det ska vara. Egentligen vill jag inte tänka,  eller jag vill tänka men vad gör några extra kilon? Om jag hade kunnat, jag är grymt avensjuk på människor som bara helt enkelt inte bryr sig. Men som ändå är hälsosamma men vadå ett kilo hit eller dit.

Om det bara vore så lätt säger jag bara. 



        

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon jobbar jag från 9-18 och sen blir det step en timme och sedan löpbandet en halvtimme sen lite situps på det:) Ska nog hinna prova ut balfrisyrerna med Ida också.

Pauline

Kommentarer
Postat av: SaraPeder

Men du är jättesöt som du är!



Det spelar ingen roll hur mycket man väger. Har man bara självförtroende så lyser det igenom och man blir lika vacker som man känner sig.



Kom ihåg att lagom är bäst och att säkert det flesta män föredrar tjejer med lite kvinliga kurvor! :D



PS. Jag tänker köpa en sån I Love NY tröja oxå! Visst är den ett måste :D



Love u<3

2009-04-16 @ 10:58:57
URL: http://sarapeder.blogg.se/
Postat av: Sape

håller med peder!! du e ju jättefin som du är!!! Älskar dig!!

2009-04-16 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0