When you´re sick

Det började i förgår, såklart är jag sjuk IGEN! Mandlarna är svullna och huvudet snurrar och igår hade jag allergi, så det blev sängen heeeeela dagen. Idag ska jag faktiskt jobba :) Men blir nog en väldigt lugn dag med lite lek hemma och sådär, Ida kanske kommer hit.

Som ni vet nu så ska vi gå på Marinkårens bal på lördag. Ni har nog sett min klänning innan i den andra bloggen. Har råkat radera bilden så får förklara hur den ser ut.

Den är benvit, går lite ovanför knäna, har ett brett svart sidenband i midjan och vid axlarna är det ett smalt axelband och på andra sidan ett bredare med tre vita rosor på.

Sen ska jag ha en svart kortarmad kofta till och svarta high heels, måste bara köpa ett par nya.. Sen lite smycken på det så är man redo! Men sen kommer det där med håret.. Hmmm, Ida kommer snart hit och då blir det frisyr provning.

Ganska roligt för Ida har en svart lång klänning ( tubtop) med vita detaljer på... vi kommer matcha ;)

Vad tycker ni kan detta bli bra ? :)

Nu ska jag springa upp och göra David klar, Ida och barnen kommer ju snart!

Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0