Ångest vad annars?

Är helt slut idag, vaknade vid tio.. och nu har jag klyddat med allt skit .. har ringt min hyresvärd, arbetsförmedlingen och försökt komma in på csn s hemsida.. helt jävla omöjligt! Blir tokig!

Idag har jag Hannes, tänkte ut och gå en runda snart, tvinga med H på sin cykel kanske.. Annars ska vi bara till Lina sen och klippa oss, eller jag ska färga håret också.. Egentligen var det tänkt slingor somvanligt, men jag har ångest, funderar starkt på att färga håret brun svart.. Är sjukt trött på mit blonda, sönderblekta hår och den där utväxten.. Men får se vad Lina tycker! Hade varit skönt att slippa färga om håret hela tiden ett tag.. Synd att man inte hade haft lite längre hår, hade blivit tio ggr snyggare.. spaara spaara. Eller får jag sätta i mitt hår igen.. eller inte!

Ååååh. lägger in bild ikväll så får ni se vilken färg det blev ;)


Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0