Frukost till lunch

Jag är sådär extremt hopplös på morgonen.

Jag går snosar en gång, går upp hoppar in i duschen, fixar håret, sminkar mig och klär på mig. Och just då i slutet inser jag att jag har tio minuter kvar till att packa ner allt i väskan, ta på skorna, borta tänderna och ta jackan.. Och då finns det ingen tid i världen för att äta just frukost.

Jag är nog lite av en tidsoptimist. Men istället för att äta frukost vid åtta så äter jag frukost vid tolv och hoppar lunchen, så har jag alltid gjort när jag har gått i skolan. Och det funkar för mig iallfall! Får väl laga riktig mat ikväll ( pasta).. haha!

Nu ska jag äta upp, Om 25 min börjar jag igen så snart gå igen.

Lägger in bilder på lägenheten senare :)

Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0