I know

Jag har inte orkat eller orkat ta mig tid till att blogga.. VADÅ ingen motivation?

Idag är jag på topp iallafall, lite iallafall. Jag känner en smula hopp! Imorgon ska mina papper skickas in och sen är det bara att vänta, vänta och vänta. På ett sätt vill jag inte, jag vill inte bo över 600 km ifrån vissa. Men samtidigt om jag nu får chansen så kan jag inte tacka nej, jag vill ju detta!

Så nu hoppas jag!
Idag är jag glad men inte såhär fylle glad. LYCKA




i love you baby.

Nu blir det ös, måste ta en dusch och byta om. För ikväll blir det bio med S, Lotten och Tl . Me like.

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu blir jag supernyfiken Pauline! Vad är det för nya planer du har??? Hoppas att det går som du vill! Även fast det är bra här nu är jag avundsjuk på dig som får vara med dina nära och kära nu igen. Saknar alla något så fruktansvärt!!

2009-08-04 @ 02:22:30
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0