Jag väntar alltid men jag gör det med glädje

Ni kan förstå hur drygt det är när man har en pojkvän som jobbar 15-24 5 dagar i rad. Han kommer hem 01, vi pratar en stund, vi somnar sen sover han halva dagen för att sen åka till jobbet vid två. Inte mycket till liv, men den lilla stunden vi hinner ses är guldvärd :) Känns som om jag får vara glad för dom där små stunderna nu, snart flyttar jag och då ses vi nog bara var tredje vecka.

Så nu sitter jag här, igen. Och väntar. Men jag gör det med glädje, dessutom har jag fått så mycket gjort... Min tvätt hög har lyckats bli mindre! wiho :) Har dessutom skrivit på alla mina papper och fixat lite till flytten. Blir ikea innan jag flyttar nästa onsdag. Känns som detta kommer bli bra!

Vet ni vad? Jag är faktiskt stolt över mig själv, jag har lyckats få bort nästan alla mina kilo som jag la på mig i USA. Har gått ner 4 kilo redan! Ni kanske inte ser på bilden att jag vägde 4 kilo mer.. men jag ser det. Och för någon dag som provade jag mina jeans shorts som jag köpte i USA.. Dom satt jätte tight på mig innan i låren, nu var dom stora! Jisses vad skönt det där kändes :)






Nä nu ska jag ta den sista tvätten och snart kommer S hoppas jag, kommer somna direkt!

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är duktig :D

2009-08-11 @ 12:51:01
URL: http://intesomnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0