Rosévin

Jag flyttade in i måndags och vi har redan hunnit med två kvällar med vin. Känns som riktigt studentliv ;) Nu tänkte jag lägga in bilder från min lägenhet. Så får ni se hur det ser ut nu och sen nästa vecka kommer det bli mycket finare, för studiemedel = ikea! Skulle lagt in bilderna igår men efter skolan var jag helt slut så det blev en power nap och sen middag hos Emma. Sen gick vi till Jerry, som bor i huset mitt över oss och drack vin med några andra från klassen och några andra från området:) Och idag kör vi bakis dag och ta det lugnt för imorgon ska alla till mobergs. Mobergs är kryp avstånd hem till mig, max 2 min att gå dit, det gillar vi!! :)

Får nog nästa gå inom systemet idag, känns bra att man lägger mer pengar på dricka än mat. Alla gnäller på mig när dom ser mitt kylskåp! Men tänk er själva, i min frys har jag broccoli, blomkål och pytti.... och i kylen ett paket med skinka, smör, en gurka, en ketchup och en bag in box.. sen ligger där ett bröd i skåpet, 3 kg pasta och några varma koppen... Jag har insett hur tråkigt det är att laga mat, så när jag inte äter med Emma (som alltid lagar mat) så äter jag pasta, varma koppen eller pyttipanna, eller mackor.. haha fy!

Nu får ni se lite bilder, för snart måste jag diska och ta en dusch.. Ska ner till stan med Emma en stund sen och sen måste jag köpa saft eller något, det håller inte att dricka vatten när man är bakis..

Min toa












Världens fulaste fondväg...

















Så detta får ni se sålänge! Sen nästa vecka får ni se hur allt blev! Ska få upp gardiner, tavlor, få in en matta och en soffa så det lär bli bra :)


Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så schnyyyggt :O

2009-08-27 @ 14:17:58
URL: http://intesomnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0