Skjut mig nästa gång jag kapar håret

Jag ska spara mitt hår nu och S har fått lov att  i princip skjuta mig om jag får för mig något annat.. Jag vet inte vad det är med mig och kort hår, jag klipper alltid av det! Fast igår hade jag inget val, efter ett slitet USA hår.. blörk! Men det blev faktiskt fint :) Nu ska jag odla! och vara mörk ett tag iallafall.. Som sagt jag är hopplös, jag borde vara förbjuden att ens gå till frisören..

jag är bored to tears därför jag fastnade här nu igen, jag städar hela huset.. Det ni?! Och ni ska jag damnsuga, det tråååkigaste.. men ett måste för imorgon blir det kalas! Sen ska jag hinna att gå ut och gå en timme också och sen åka hem till Sape och fixa hennes hår ;)

Nä nu måste jag nog ta tag i allt.....


Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0