Svullen hals= inga pussar

Såklart när det är super fint väder så drar jag på mig halsfluss, feber m.m.. Har legat i sängen halv död sen i tisdags.. USCH! Men nu är det påväg upp igen, idag tänkte jag faktiskt åka med mamma till stranden en stund iallfall. Den där brännan jag faktiskt hade innan är gooooooone. Så får väl pressa idag och imorgon sen är det lugnt igen ;)

S blir snart galen på mig, efter att ha varit en gnällspik i tre dagar och nu håller jag hårt på "inga pussar". Jag får halsfluss ganska ofta men fan heller en gång till nu..

Förresten så kom jag in på en utbildning, i norrtälje, det är det negativa.. Okej sen har jag 45 min in till Stockholm.. Det är ju rätt bra! Så Guess whos moving in two weeks? Fick en student lägenhet där igår på 23 kvm.. Var rätt dyrt att hyra där men är väl för att det är så nära Stockholm..

Så nu har jag fullt upp med allt som ska fixas, ska köpa en säng, packa ner alla mina saker som ska med, köpa saker till köket och så mycket mer.. uuusch! sen nästa vecka igen ska vi köra upp med allt och flytta in..

Jag har nog inte  fattat det än själv, för allt gick så fort men roligt ska det bli! :) OCH hallå`, precis som ingen vill hälsa på när jag bor nära STOCKHOLM? ;)


Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad kul! Jag vill också plugga. I SVERIGE! Jag kommer absolut och hälsar på sen när jag kommer hem. "Bara" 6 och en halv månad kvar nu. Pust.

2009-08-08 @ 19:29:57
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0