Varning för fsmspv

Jag har haft fullt upp idag, lämnat H på fritids, träffat S, hämtat H och varit i Malmö hela dagen och kvällen..

Och nu har jag fastnat framför "So you think you can dance".. När jag egentligen borde tvätta och laga mat.. Ja ni hörde rätt, jag lagar mat kl. halv tolv på natten till världens mest bortskämda pojkvän.. Varning för För Snäll Mot Sin PojkVän! Han behövde mat till jobbet imorgon och på ett sätt ville jag bara säga FUCK you! Men jag tänkte att jag kunde vara sådär extra snäll idag så såklart ställer jag mig halv tolv och gör pasta med skinksås till min älskling..

Fy fan vad det där lät.. What have I become?

Iallafall, tiden går ap fort, jag flyttar nästa onsdag och sen flyttar jag upp helt söndagen därpå. Om jag är nervös? Jadå! Känns som tiden är tight nu, vill hinna träffa alla, göra en massa saker men tiden räcker inte till.. duum dumt!!

Nu ska jag försöka få lite gjort..


Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0