As long as you love me

Klockan fyra är det mörkt ute, snön ligger fortfarande kvar och det är svin kallt. Men jag gillar det, blev en kort promenad i snön innan, försöker komma igång och röra mig igen och hitintills har det gått bra!:) Jag har ÅNGEST, fett med ångest. Jag har hittat en underbart fin klänning till nyår, eller egentligen två klänningar som jag vill ha, måste ha. Men jag är student, jag har ångest, köpa eller inte köpa? Jag vet innerst inne att jag kommer köpa, jag är hopplös och inte ekonomisk för fem öre.

Förresten så blir det Skåne på onsdag eller torsdag:D!!!!!! Nu ska jag äta lite mackor och dricka varm oboy!









I loove. mina gröna fodrade stövlar med mönster på.











Pauline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0