I don´t give a shit anymore

Idag vaknade jag, som en stel pinne. Låg i sängen, tårarna rann och efter lite medicin somnade jag tillslut, jag är uttråkad, uttråkad till tusen. Jag avskyr att vara hemma bara, visst får jag mycket gjort, som jag inte hinner annars men bara att gå ut och gå en runda finns inte längre. Och ingen mer praktik blir det, blev tillsagd idag att det inte fungerar mera. Så hej sjukgymnastik och värktabletter!


Min outfit idag..


Jag har råkat börja tycka om mitt mörka hår, åtminstonde över vintern.






Orange kofta från Gina Tricot
Ljus blå skjorta från Ralph Lauren
Jeans från Miss sixty









Nu ska jag se klart Jordan på 4:an , mitt favvo program!





Pauline ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0