I´m done with this

Idag är en sån dag då jag faktiskt önskar att jag vore 7 timmar med bilen neråt i landet, hemma i min säng, hemma hos mamma och pappa. Det låter fjantigt men dom två senaste veckorna har tagit på mig, min energi och mitt humör. Imorgon får jag veta mer om min rygg och nacke, så imorgon måste jag ta ett beslut om lian. Vilket också känns förjävligt eftersom jag vill ha ett betyg, en rapport att lämna in. Men samtidigt vill jag låta hälsan gå före. Jag är trött på att gråta över dig, jag är trött på att tänka på mitt bästa, jag är trött på alla tankar. Jag är trött på att vara ledsen.

Nu ska jag göra tacos, har inte fått i mig en bit mat på hela dagen. Så kan det gå när man sover halva dagen.. och sen tänkte jag faktiskt göra pepparkakor.


tack för att du finns, du vet vem du är!



Pauline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0