I promise I will be better

Bilder ska läggas in i helgen, fota ska jag i massor! Imorgon är det lia igen, trivs som fisken i vattnet där faktiskt:)Sen blir det Idol och vin och utgång med Ida och några andra? Vi kör i vilket fall som helst, vilket betyder att imorgon får jag fuska med värktabletterna. Men jag ska nog överleva ändå!

Ikväll har jag och Ida varit på rusta sen har vi sett Mammas pojkar såklart och Glee. ÅH jag älskar glee! If you like it, you should put a ring on it oh oh oh... Sen har jag spikat håll i väggen, bra där men bra blev det med tavlorna. Tvingade precis mig själv till att diska, usch vad det är tråååkigt, nu blir det sängen eftersom jag börjar 8 imorgon och har en halvtimme med bilen till lian.. tidigt?! haha.


Fy fan vad jag behöver fredag kväll nu.



Pauline ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0