I will never ever fall inlove again

Jag måste erkänna att för varje dag som går så känns allting lite bättre.

Och nu är jag dessutom hemma hos mamma och pappa, åkte hem igår tog 11 timmar istället för 6,5.... Snökaos eller vadå?! Sen idag har jag hunnit handla lite julklappar med mamma, Peder kom hit efter jobbet och åt middag sen såg vi en film, mys! Och nu sitter jag här i sängen, ska snart sova för planerar att gå upp vid tio och gå en runda med Melker. Måste hålla igång lite nu, får inte lov att träna på lääänge så då får det bli powerwalks istället!

Annars snurrar tankarna i huvudet som varje dag,
nu är det inte vi mera
nu är det jag.

Jag behöver en förändring, så därför tänker jag bli ljushårig igen.






Pauline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0