Regn

Såklart! När jag och Sara skulle gå till bilen, såklart börjar det ösregna då.. Snacka om att jag blev blöt fast jag hade paraply! Vad händer med sommaren egentligen? :(

Igår vaknade jag upp hos Peder, åkte hem och städade hela huset, hämtade Melker och sen åkte vi till djursjukhuset.. Där vi väntade i över en timme, skit drygt!! 650 kr senare och en ögoninflammation så åkte vi hem.... Sen blev det bara att byta om snabbt, åka hem till Peder där hon och Sape hade lagat mat :) Mums! Sen blev det bara massor av prat, Sape hade med vincent så söt!!! Och sen såg jag och Sara en film och färgade hennes hår.. Och lite mitt haha!

Idag blir lika fullspäckad.. Tänkte hinna med att söka lite jobb, städa mitt rum och mitt badrumsskåp.. Och hämta mina kläder som äntligen har kommit från USA :D sen hinna åka och träna också..

Lägger in lite bilder från Etage utgången i måndags sen!


Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofie

yeah :d

2009-07-30 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0