Shopping in USA

Innan jag åkte hem från USA så var min familj och hälsade på mig.. Och det blev en hel del shopping!!

Efter en shopping dag utanför Anna Maria Island såg det ut såhär



Inte den snyggaste bakgrunden, men så fick det bli!
Rosa skjorta från Tommy Hillfiger, ljus blå skjorta från Ralph Lauren och en vit och blå randig skjorta från Ralph Lauren

     

Flipflops och tshirt från Roxy, svart tröja från DKNY och ett rosa linne från DKNY

      


Och sen köpte jag ett par vita converse! Kostade ca 42 dollar.. Alltså 320 kr! Skit billigt i USA!





Nu ska jag fortsätta med jobbsökandet..

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofie

NEJ VAD BILLIGT! Jag älskar älskar converse!

2009-07-24 @ 03:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0