En anledning till att ligga vid poolen

Som jag skrev i förra inlägget så försöker jag hålla mig urvägen eftersom vi har två killar, mexikanare som jobbar i källaren..Här har ni anledningen..

Först frågar den ena killen vad jag heter, jag svarade och frågade vad han hette.. Så säger han att jag är snygg.. och jag hittade på en anledning för att komma ifrån situvationen..

Sen när jag går ut från dörren med D så säger han du är snygg, jag gillar dig..

Och sen när jag ska köra gör han släng pussar och flörtar..

Så nu håller jag mig så långt bort ifrån honom som jag kan. Och då är poolen en extremt bra ursäkt till min värdmamma eftersom hon förstår att jag inte orkar ha hans blickar konstant. Han slutar jobba så fort jag kommer, står och stirrar tills jag går.. Även om jag kollar på honom. Killar i detta landet säger jag bara..


Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0