En torsdag

En lång dag men en rolig dag med Ida och barnen.

En lång och mysig fika på musumet och massor av prat.

Och ikväll var jag på power yoga så skönt!  :)

Jag lovar, ikväll ska jag fota mina inköp och lägga upp..

Jag behöver bara sova ikväll, ska upp tidigt och har en väldigt lång dag imorgon och massor att hinna med..


Önska mig lycka till typ..

Förresten jag och Ida kanske ska gå och se Lady Gaga i september här, haha känns så himla "här" för oss, varenda dag på radion konstant spelar dem PAPPAPPAPPA pokerface!

Pauline

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: ne, men så är det! =/

Åh, museum va länge sen.. inget man direkt tänker på! =) vad är det för museum?

2009-06-05 @ 07:48:53
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0