Idag är en sån där dag

Idag är en sån där dag, en gång i månaden när man inte vill lämna sängen på hela dagen och kvällen. För att unvika depp har jag köpt hem en Häagen- Dazs sorbet glass och tänkte lägga in lite bilder från helgen, blogga lite mera och kolla på ngn bra film! Lite depp blev det ändå, var riktigt sugen på att lyssna på James Blunt vilket är = depp! Men jag kan inte låta bli, men får S i tankarna ännu mer.. Eftersom när han åkte till New York för tre år sen? måste vara tre, så lyssnade jag på James Blunt konstant.

Nog om det, nu ska jag lägga in lite bilder, uppdaterar lite mer sen.. Och nu ska jag äta min glass innan den smälter helt! Muums! :) Dem är ganska roliga här, står fat free sorbet.. Men sen är där 36 gram socker i istället.. haha!

      


Ni ser hur sliten jag är va? usch sängen tidigt ikväll!!


Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0