Jag flyr mexikanarna och åker till poolen

Vi har 4 mexikanare som är här och jobbar med källaren, dem har varit här i en vecka nu och jag håller mig undan så mycket som möjligt.. Anledningen? Jo dem stirrar ut mig totalt..

Så därför blir det poolen hela dagen och vem tackar nej till poolen? Ska snart hämta David och sen åker vi till poolen, han sover 2,5 timme där och då har jag 2,5 timme på mig att pressa! Looovely!

Befinner mig i ett sånt där lyckorus just nu, om 3 dagar möter jag min familj (sebbe inräknad) i New York! Hur sjukt är inte det? ÅÅH! Igår skrev jag ut alla papper, kollade upp allting hur dem ska ta sig från flygplatsen osv. Som jag läängtar!

Förresten så har jag glömt skriva att Åsa klippte mig i förrgår, tack! Blev super nöjd :)

Nu måste jag åka till synagogan och hämta D!

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sarapeder

Gör mig en tjänst o spana efter Robert Pattinson när du är i NYC! Haha :D

2009-06-25 @ 22:29:59
URL: http://sarapeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0