Jag känner mig som fem år igen

Varför blir man ( eller kanske bara jag? ) sådär envis om något när man får höra hur dåligt något är?

Idag frågade jag min värdpappa om Mexico, vilka ställen han skulle åka till om han var jag. För det första varför frågar jag en 40 plusare om något sånt? Han kunde varit min pappa, vill min pappa festa och se allt en 20 åring vill se?

Nej.. Han vill helldre ligga på sitt all inclusive med kidsen och ta det lugnt. Dum dum jag är som frågade Ira!

Men han berättade dock att han hade varit i Cancun, att han hade haft skit kul för dem hade blivit fulla varenda kväll.. Låter vettigt? Och efter hans suckande om Cancun blev jag nästan mer sugen på att åka dit.. Turistigt in my ass, även om det skulle vara det så va fan.. Hur ofta kommer man åka dit? Ser inte så ture turist ut med alla feta hotelen och de långa vita stränderna? Okej.. turist men vadå, vi vill ju ligga på den där vita stranden, vi vill festa , vi vill upptäcka. Och där verkar det finnas möjlighet till allt vi vill göra. Vi vill ju inte hamna på ett familje ställe där allt är tyst och lugnt.

Fan nu känner jag mig som jag är fem år igen och trotsar mina föräldrar.

Vem hade inte blivit sugen på att åka till Cancun efter dessa bilderna?


     

åh vad jag är sugen på MEXICO i november.

Gonatt !

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofia

vi SKA till mexico, så är det bara! vi kan lika gärna boka nu som om 2 månader för vi ska ju åka liksom! cancun tycker jag låter bra, bra, bra!! :D känns overkligt att vi ska åka! :) ska prata med mina värdföräldrar också!



fatta bilder vi kommer ta där! :) och skratta, skratta, skratta. längtar!



<3

2009-06-11 @ 08:26:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0