Jag vet..

Jag har nog lite blogg torka, en kamera som är stendöd och ingen tid alls längre?

Jag har fullt upp med David hela dagarna, jag ligger helldre vid poolen och steker när han sover ( fick reda på att de har bredband där.. så nu kan jag ta med nördandet dit också), jag sover helldre så fort jag får chans och jag tränar på gymmet 4-5 ggr per vecka på kvällstid..  Och ibland undrar jag var all tid försvinner?

herregud.

Ni anar inte hur fort tiden går här för mig, det är så sjukt! Idag har jag varit här i 100 dagar, etthundra jäkla dagar av trehundrasextiofem.. Hur sjukt känns inte det? Nästan en tredjedel. Och om 25 dagar kommer min familj, men sen.. sen lär bli jobbigt..

Som denna veckan och nästa har varit jobbig, riktigt jobbig.. Med alla baler som jag hade velat gå på, alla studenter jag missar nästa vecka, speciellt en.. Som gör mest ont i hjärtat.. och om jag hade kunnat hade jag åkt hem en vecka, om om om.. men tyvärr funkar det inte så.

Nä nog om detta nu, nu är klockan elva och jag är helt död sen träningen ikväll med Ida så nu blir det sängen för hela slanten!

Gonatt!

Pauline


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥

Ibland är det bara total torka! har det då och då =/

2009-06-04 @ 05:13:18
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Postat av: stephanie

godmorgon.allt bra.

2009-06-04 @ 05:17:38
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Sape

yooooou will make it =) Som alltid! Älskar dig! Vi finns kvar hos dig så deppa inte ;) Njut av livet så länge det går=) Pussokram Sape

2009-06-05 @ 08:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0