Made my day

Pemma - säger:

du jag önska en låt idag på NRJ! och dne låten var till dig

Pauline säger:

haha aawe vilken?
Pemma - säger:
ida corr med let me think about it tänker på våra stunder på step up:en på gerdahallen och sen varjegång i bilen

Pauline säger:

åååh haha så vår låt!!!

Pemma - säger:

jaa verkligen.. jag skrev i mailet till dom att jag önskade denna låten till min bästa kompis som befinner sig i usa och att jag tänker på henne varje dag.. saknar henne jättemycket och dte sa dom oxå i radion..


You made my day, thanks!




Pauline


Kommentarer
Postat av: Pemma

Åhh Gumman jag börja gråta när jag såg detta.. saknar dig sjuktmycket.. älskar dig <3

2009-06-18 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0