När man känner att man borde säga något

De flesta har nog hört om den tragiska olyckan i Furulund nu. Otroligt sorgligt och usch så hemskt. Stackars flicka och stackars familj. Jag kände inte henne så jätte bra men har pratat med henne lite och träffat henne, min bror är väldigt bra kompis med hennes lillebror. Jag kan själv tänka mig om min lillebror skulle förlora sin storasyster nu, fy fan säger jag bara. Den här lilla söta tjejen som hade så många år framför sig, så tog allting slut så snabbt.

Många tankar går till hennes familj.

R.I.P


Pauline

Kommentarer
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

vad är det som hänt? :S

2009-06-29 @ 21:19:30
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0