När man redan gråter glädjetårar

Att ett sms kan få mig att börja stor gråta, då har man någon som betyder sådär extremt mycket, som berör mig så oerhört mycket, som finns i mitt hjärta med mig alltid var jag än befinner mig. Jag längtar, det var mer än fyra månader sen jag fick vara i din närhet.  Jag kan inte förstå att imorgon ( klockan är faktiskt två på natten hos mig nu) imorgon får jag äntligen krama dig igen, sova brevid dig och vakna upp brevid dig.

Jag har väntat på det här sålänge och imorgon blir det verklighet. Jag måste erkänna att detta faktiskt är det bästa jag har gjort och jag hoppas att jag inte är den enda som tycker att vi faktiskt har blivit mycket starkare och bättre.

jag älskar dig.





Gonatt!

Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0