När man redan mår dåligt över något och sen kan man inte själv hålla sig för skratt

Ni anar inte hur dåligt jag har mått de senaste veckorna p.g.a mina X- kilon, det är hemskt! Men jag försöker se det positiva, ja nu tänker ni HUR fan kan det finnas något positivt med X- kilon?

Inget egentligen, det är så jävla jobbigt att träna bort, att förbjuda sig att äta vad man normalt brukar är ap jobbigt, jag är beroende av tuggumi, av frukt och vatten. Och jag får ångest så fort jag inte sätter min fot innan för gymmet. Idag kom jag hem från gymmet.. jag säger till Kristen nu jävlar så är det skärpning.. Hon bara men lägg av du är smal. Jag bara skojjar du? jag kanske är smal men fy fan.. inte som innan! Hon bara jaja du är löjlig. Så jag bara ja men förklara detta mina favorit jeans sitter AS tight på mig, jag kan knappt andas.. VET ni vad hon gör? AS garvar.. Och samtidigt som jag bara ville gråta så kunde jag inte låta bli att skratta.. Hon bara : Welcome to the life of the FAT americans..

Idag vägde jag mig på en ordentlig våg, Ida sa: det var väl inte så farligt!

När jag själv höll på att dö så illa jag tyckte det var. Fy fan.. Men det positiva är :

Jag kommer aldrig i HELA mitt liv sätta mig i den här sitsen mera.
Jag kommer akta mig för vad jag äter.
Jag kommer inte skipa gymmet vad som än har hänt.

That´s the way it is! Men nu känns det bra, jag vet vad jag väger, jag har ett mål. Jag har varit på gruppträning idag och sen Yoga. Så imorgon blir det stryketräning, löpbandet och crosstrainern.

Mitt mål är inte att gå ner i vikt just nu ( även om jag vill, det gör mig bara mer stressad av läget) så jag vill träna mån- fre och söndagar. Jag vill köra styrketräning 3 ggr i veckan och resten konditions pass som t.e.x Step.   Och sen ska jag såklart unvika allt det onyttiga! Så egentligen är jag bara mer hälsosam än innan.. Sen skulle jag gå ner lite i vikt eller åtminstonde tappa allt onödigt fett så skulle det ju inte vara helt fel :)

But I will never, neeeever sätta mig själv i en sån här situvation igen! Never! Jag kommer blogga varje dag om vad jag stoppar i mig, vad jag tränar osv.  :)

Nä sängen nu!

Pauline

Kommentarer
Postat av: Mirre

oh shit, jag känner igen mig sååå mycket.

2009-10-25 @ 19:06:28
URL: http://honungsflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0