Pappa har börjat med msn

Jag trodde aldrig att varken mamma eller pappa skulle hitta in på msn. Men tydligen, på min lillebrors msn konstant! Men det gillas :)

Jag kan inte förstå att det snart är ett år sen jag tog studenten. En av de bästa dagarna i mitt liv, vilken lycka man kände då. Helt underbart!

Igår pratade jag och pappa student på msn.. Jag ville ju såklart höra allt om hur dem har haft det på alla studenterna osv. Och sen kom vi in på hur jag var på min student..

Pappa: Ja jag känner någon söt tjej från Furulund som var bra på det förra året..
Jag : Va? Vad menar du med det? Jag var bara jätte glad!
Pappa : OKEJ, du var jätte glad och full.


     


     


Åh vilken känsla! Minns ni? :)


Pauline

Kommentarer
Postat av: Sarapeder

Åh vad jag saknar den dagen!



"Per Ahl e underbar" Hahaha :D

2009-06-14 @ 19:40:22
URL: http://sarapeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0