Pride

Äntligen är det lördag! Det gillas :)

Men vaknade klockan åtta, min värdfamilj är inte så bra på att vara tysta på morgonen tyvärr.. Men men somnade om en stund iallafall. Nu sitter jag här i tjock tröja och shorts.. Åsa är påväg hit och jag måste nog slänga på mig en klänning, en kofta och ett par sandaler, lite smink sen är jag klar!

Vi ska in till Washington DC för att se Pride paraden, är pride hela helgen i DC. Så vi måste ju bara se den!! Får väl ta på mig något färgglatt.. Sen efter det åker vi nog till poolen och sen ikväll blir det antingen madness mountain festivalen eller utgång.. Tror festivalen, 35 olika djs som spelar och det vara till imorgon!

Nu ska jag göra vid mig innan Åsa kommer, lägger in en bild på min outfit senare !

Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0