TEN DAYS BABY

Jag har haft fullt upp igår och idag..

Igår blev det jobb, sen åkte jag med Ida och tränade. Jag körde först 15 min på löpbandet och jag lyckades öka från 5,6 till 6.5 woohoo! Så var helt slut efter.. Målet är att komma upp i sju men det lär nog dröja haha..Sen efter tränade jag mage( känns nu kan jag lova) och sen gick på ett ett latin cardio pass, mest för att det var roligt. Och roligt var det men det ger ju tyvärr inte så mycket som jag vill så när det var tio min kvar gick jag ut och sprang igen! Efter gymmet åkte jag och Ida hem till mig, vi skypade med sofia om mexico :D

Idag har jag jobbat hela dagen, spenderat halva dagen med Adam själv , behövdes nog och mycket hann vi med :) Sen ikväll åkte jag och träna , körde step pass en timme idag sen var jag helt slut.. Nu ikväll har jag tvättat och sen fastnade jag framför filmen "The break up". Och den slutade precis och där satt jag med tårar i ögonen.. Så bra den är!

Och som den fick mig att längta efter S.. Även om filmen handlar om bråk, bråk, bråk.. Så visst finns det inget bättre än när man har varit ovänner.. Att den man älskar kommer tillbaka och lägger sig brevid dig i sängen och håller om dig. Jag saknar bara känslan av att på kvällen veta att snart kommer S och kryper ner och håller om mig tills jag somnar. Bara den känslan får mig att gråta av glädje och av saknad.

Nu ska jag krypa ner i sängen, lägger in lite bilder imorgon från veckan...

Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0