There is no chance in hell

att jag låter mig bli otränad igen..

Fy fan vad jobbigt det är just nu, jag är helt slut efter ett vanligt step pass. Puuhu vad skönt men ändå riktigt illa, så från och med nu så fortsätter jag såhär. Inga stop i träningen för då kommer det bli lika tungt igen. Skönt för imorgon ska vi på grupp pass så nästa vecka är styrketräningen igång också. Denna veckan har jag varit på två step pass. Riktigt jobbigt, men vilken känsla. Så skönt!

Så S det blir att släpa med löpar skorna för jag behöver lite sällskap de där två veckorna! ;)

Pauline


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag behöver ett långt peppsamtal från dig när det gäller träning! jag har det riktigt riktigt jobbigt med det. måste komma över den där kullen då det börjar kännas bra (som vanligt) igen.

2009-06-11 @ 08:28:18
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0