We´re going to Ibiza

Helgen bestod av the hangover one more time! Den filmen är uunderbart bra!!

Sen i lördags blev det utgång i DC med Åsa och Mia! Vi gick ut på Ibiza, en klubb en halvtimme med metron från mig. Bättre än Ultra bar iallfall. Lite synd var det för när vi kom dit var det super bra musik, sverige musik och vi ville bara dansa, dansa och dansa! Sen ändrade dem dj så då blev det spansk musik, trance och hip hop på ett. Men vi hade roligt ändå! :)

Påvägen hem hände det sjukaste!
haha! Vi sitter på metron, först innan jag berättar så ska ni vet att i DC bor det många skumma och annorlunda människor. Här är alla sorters olika människor och det är alltid lika roligt på metron för vi träffar alltid nya människor som pratar sönder en hela vägen hem. Alla ( okej nästan alla) här är jätte prat glada och trevliga.. MEN igår när vi sitter på metron hem så sitter där en kille några säten framför oss och ser drogad ut.. Inget ovanligt här.. Men sen somnar han och mitt i allt stoppar han ner handen i byxan och ja ni vet... Om vi skrattade? Jaa , fy fan skit äckligt var det. Sen vaknar han och sen somnar igen så gör han det en gång till.... Det är nog det värsta jag har sett sen jag kom hit..

Annars hade vi en super bra kväll :D TACK!


     

  


Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0