Ångeeest

Har sån jäkla ångest idag, jag planerar fan att åka hem några dagar i början av juni..

Men, jag får se. Det är sjukt dyrt men absolut värt det.. Jag borde ställa upp, jag borde fan göra det. Ska ringa hem sen och höra vad dem tycker om min lilla idé. Men bara kanske ons- sön eller ngt.. Vi får se, det är fan värt 10 timmar på ett plan bara för att få se glädjen i den personens ansikte.. Det är värt det.

Ikväll ska jag med Ida till Costco haha, en mataffär som påminner om ett varulager.. Men ska hämta upp mina älskade foton där och skicka iväg en hemlig sak till Sverige ;) Ska även handla mat till min värdmamma, YIPPY.. Tur Ida är med mig :;) Sen ska vi på välgörenhets saken ikväll, vi ska handla pizza så skänker dem pengar till något bra... En anledning till att äta skräpmat.. Och jag missar träningen .. fan men vi gör ju en bra sak..

Nu ska jag faktiskt fixa rummet, det ör regnar idag igen så ingen power walk nu iallafall..


Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej, vad är det som händer?? =O Skype när du kommer hem från ditt möte eller?

2009-05-05 @ 02:33:12
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0