Äntligen fint väder

Idag har jag shopping suug.. Jag behöver ärligt talat nya sandaler im despret. Men jag väntar tills Sara kommer, tror jag.. aj aj.

Har varit ute och power walkat idag, gjort 160 situps och 60 armhövningar och upphopp. Och nä jag gjorde inte 160 i rad, hallå paus var ett måste.. Men känns duktigt.. Ska bara hålla detta varje dag nu, ikväll ska vi få igång löpbandet i källaren så jag kan gå varje morgon, för vem vill ut och gå i ösregn? : /

Nu ska jag ta en dusch, sen blir det en runda till whiteflint för att posta lite saker, städa mitt rum och tvätta..Sen spinning ikväll. I need I need.

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sarapeder

Wait for meeee! :D

2009-05-07 @ 17:32:37
URL: http://sarapeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0