Bedtime

Klockan är elva här och jag är döds trött.. Känns bra!

Idag har jag varit på whiteflint mall och montgomery mall och fått lite saker inhandlat.. Dock inte till mig själv ;) Kan inte avslöja mer här, om en vecka och lite mer lovar jag att berätta!

Vad tycker ni om min nya cultural care tshirt? Lite stor kanske?

Okey, im tired!

      

Nu blir det sängen, har väldigt mycket att göra imorgon..

Jag ska

Skicka iväg några saker till Sweeden.
Power walk
Planera torsdag
Gå på gymmet med Lucie
Handtvätta
Städa rummet
Planera nästa vecka
Fixa med skolan

ojoj.. hur ska jag hinna? tur jag kommer upp i tid imorgon och bara jobbar en timme på morgonen..

Natti natti

Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0