Detox and the outfit for tonight

Detox vet ni vad det är?
Hela nästa vecka med start på måndag ska jag och Kristen detoxa.. Vilket innebär att vi bara får äta vegetariskt, bara äta frukt, inte äta kakor godis you name it, ingen läsk, ingen pasta osv och absolut ingen alkohol. Och sen måste vi promenera en timme varje dag. Man äter frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag varje dag.. Och jag lär få börja äta frukt till frukost varje morgon eller lära mig äta oatmeal..

Ja det är panik, badsäsongen börjar den runt den 23 maj, memorial weekend. Och min läkare hade gjort det hela denna veckan och tappat 7 pounds! Och denna veckan är perfekt för Sara kommer hit och då blir det bara vegetariskt ändå!;)

Ikväll har vi varit på bio, vi såg State of play och den var faktiskt riktigt bra :) Jag älskar bio här!!!  Så ikväll fick det bli såhär:

Leggings från H&M
Tunika från Gina
Kofta från Zara





Natti natti.

Pauline


Kommentarer
Postat av: Sarapeder

Bra med vegetariskt! :D Men du MÅSTE dricka när vi ska ut! Så är det bara!! ;D

2009-05-09 @ 18:46:13
URL: http://sarapeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0