Hotelet och buss

Jag satt precis vid datan och fick äntligen igång min internet bank här, fick en lite chock när jag insåg att jag har 300 dollar att spendera när Sara är här och när vi är NY! Det gillas :) Dessutom hinner jag ju få en lön till innan hon kommer, can´t be better!!

Här är hotelet som vi har bokat, Hotel Hilton i New York. Och idag ska det betalas!


       


Sen egentligen skulle vi ta tåget fram och tillbaka MEN det kostade 120 dollar enkel så idag gjorde jag något halv galet och bokade bussen istället, bussen går på 50 dollar tur och retur och tar lika lång tid som tåget.. Och det verkar vara en normal buss också! :) Vi spara ju hur mycket som helst nu, så nu kan vi spendera det på annat!

Nu ska jag betala mitt hotel och sen får jag se vad som händer ikväll, jag har som sagt lovat mig själv att spara.. Och min VS bikini kommer på måndag !!!

Pauline


Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbart! Varför kan du inte bo här så hade vi kunnat leva billigt tillsammans. Komma över till varandras hus och kollat film och ätit frukt! Nyttigt men framförallt gratis! :)

2009-05-10 @ 04:35:15
URL: http://sofiainusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja visst är det ;)

2009-05-10 @ 07:31:24
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0