I have been learning to live without you now, but I miss you

Idag idag idag har varit fullspäckad..

Jag var på Costco (www.costco.com) vilket är en mataffär som påminner om ikeas varulager hemma haha. Dem har allt i big pack, var där med Ida idag och David fick åka med. Vi stor shoppade allt möjligt till Kristen och kollade rundor. Måste ta med mamma och pappa dit när dem kommer ! Hämtade ut mina foton som jag skickade efter idag, heeeeeelt underbara..  Det gjorde min kväll, åh jag blir som nykär av att ens bara kolla på bilderna.. Vilken härlig känsla det är! Ska sätta upp bilderna imorgon och sen lovar jag att ta foto och visa er, åh helt underbara bilder på allt och alla. Jag skickade efter lite större bilder också på mig och Sebbe och dem är jätte fina.. :)

Ida satt och kollade igenom fotona när vi åkte hem och då kom bilden från balen upp, så vänder hon sig om och säger: Pauline, han måste du bara behålla!!!!

Nu ska jag däcka, ja ni läste rätt däcka i sängen är helt slut.

Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0