Jag VILL HA

Sitter och pratar med Sofia på msn och plötsligt säger hon : Ska du skicka hem ngt till din mamma?
Jag : VA?
Sofia: Ja det är ju mors dag på söndag.
Jag: Men oj shit, ja då ska jag det..
Så börjar vi kolla rundor på olika sidor så hamnar jag på bluebox tillslut.. Gissa vad jag hitta?

JAG ÄR KÄR i dessa väskorna. Jag vill haaaaaa.

Den jag har nu är underbart fin, om ni minns min mörk bruna blommiga datorväska.. Men en mindre hade varit perfekt. åh

Alla väskorna går på mellan 900-1300 kronor förrutom plånboken som går på runt 400 kronor.


      Favorit! <3
 


  



Ljuvliga va?

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ja så kan det gå ibland. Ljuvliga är rätta ordet där du! :)

2009-05-27 @ 08:43:23
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0