Lite fynd i DC

Tyvärr har jag inte hunnit fota allt jag köpte, men här får ni lite smakprov;)
Vet ni vad jag älskar med detta landet?
SALE.
Dem har rea på allt hela tiden, både nya kläder och gammla kläder så det går att fynda konstant. Och missar man rean så kostar det somvanligt veckan efter, surt läge eller vad.

Lite nya diadem.. Av någon anledning..



Pike tröja från Ralph Lauren ca 30 dollar ( på sale)

   

Tröja från Ralph Lauren 109 dollar men halva priset på Sale.

  

Kanske inte den bästa bilden men fyndade en snygg orange klocka på Forever 21. Favorite!




Sen fick jag även med mig hem en persikofärgad lång tshirt och en mönstrad tubtop klänning från Forever 21.

Bild från China Town i DC på Sara och mig, om ni kollar på min klänning så är det den mönstrade från F21.



gah I miss her..

Nu blir det sängen..

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, "muppkrysset" är på plats på handen på klockbilden ;)

2009-05-22 @ 07:36:44
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0