Man måste våga drömma lite

Ibland måste man få drömma lite även om det finns en risk att det blir helt tvärtom..

Jag och Sebbe har kollat på lägenheter ganska länge nu, men nu är verkligen inte rätt läge.. Men hösten nästa år kanske, vi får se vem vet.. Vi vet åtminstonde vad vi vill ha, jag har mina krav och han sina.. Även om jag bestämmer så tror han att han gör det.. Men vilka killar gör inte det ;) Idag var det nästan jobbigt, vi har hittat en perfekt där vi hade fått plats med allt vi båda vill.. Jag vill ha en trea annars kommer vi inte klara av det.. Han är tv och fotbolls nörd.. och det är absolut inte jag, avskyr när han nördar sig.. Och han gillar inte mina dator vanor eller mina tv program.. Sen måste jag ha en stor garderob.. Och den där tvspels hörnan han drömmer om kan han alltid tro att han kommer få, men det kommer aldrig hända ;)

Men som sagt drömma kan man alltid göra, det är X antal månader kvar tills vi står där i det beslutet och vem vet alllt kan se annorlunda ut då..

Fick precis ett över gulligt sms av honom, även om jag tycker att han är en pain in the butt ganska ofta så är han nog underbar alltid.. nästan alltid iallafall.. och väldigt bra.




Nu ska jag lägga ner dröm pratandet och återgå till verkligheten.. Ska ta en dusch och städa rummet lite. Har beställt mina foton idag ska hämta dem i veckan så visar er då!!

Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0