Slut på kontot!

Jag och Sara har roat oss med mycket hipp hipp tittande på youtube under veckan hon var här.
Vår absoluta favorit är när dem säger : SLUT PÅ KONTOT!

Och just nu känner jag att det är läge för ett slut på kontot..På mitt amerikanska då( få inte spel pappa!)
 Som sagt jag har shoppat.. Kommer inte lägga in allt i samma inlägg.. haha det är ju en del saker ;) Vänta bara tills ni får se sarapeder.blogg.se s shopping fynd, mycket mer!

Jag tänkte visa er några av mina fynd i NYC, jag shoppade en sak till min lillebror vilket jag inte kan skriva här för han har inte fått det ännu, ni får helt enkelt vänta! Sebbe fick också en sak så det får också vänta. Jag brukar aldrig handla för framtiden.. Jag menar jag lever nu så helldre den där svindyra tröjan eller den där skit snygga klänningen än ett par kaffe koppar.. Som tur var hade jag med mig min smarta kompis så jag fick faktiskt för mig att köpa lite shotglas från NYC och en skål från Disney affären. Såklart fick jag med mig hem två par ringar, ett par sandaler och en klänning också..

Det första min värdpappa sa när jag kom hem var : Jaså köpte du inga skor?! :O
Vadå jag har bara köpt på mig 5-6 par sen jag kom hit.. Det där med skor och klänningar.. aj aj aj.

Shotglas från NYC, 5 för 10 dollar

  

Skål från Disney affären ca 15 dollar



Två ringar från Forever 21 ca 8 dollar tillsammans

  

Rosa trosor med volanger från Forever 21 ca 4 dollar

  

Solbrillor och Sandaler från Forever 21 , brillorna ca 6 dollar styck och skorna 7 dollar



Min absoluta favorit, en rosa klänning från någon random affär i SOHO på Manhattan för 25 dollar

  


Back to work now!

Pauline

Kommentarer
Postat av: Sarapeder

SLUT PÅ KONTOT! Hahaha! :D Ja jag får oxå visa upp alla min fynd sen! ;) Jag har typ inte vaknat upp förren idag! Helt slut sen resan :P :D <3

2009-05-24 @ 19:50:00
URL: http://sarapeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0