Tänka om

Jag kom precis på att jag inte har berättat för er om detoxen som jag körde.

Jag fick avbryta det inte enbart för att Sara kom hit, men jag mådde inte bra utav att göra det och när jag väl gick tillbaka till vanlig mat var det ännu värre. Dock ska jag göra ett nytt försök imorgon till nästa onsdag.. Försöker redan unvika saker som man inte får äta under detox för att vänja magen.

Och sen har jag träning denna veckan tis-fre.. idag hinner jag dock bara träna en timme eller ngt men bättre än inget :)

Jag kommer tillbaka snart och skriver, ska visa er bilder från när jag var på Treading!


Pauline


Kommentarer
Postat av: Lotten

Tack gumman för att du är världens bästa bästa vän:) vi måste prata snartsaknar dig verkligen och har massor att berätta! LOVE U !

2009-05-26 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0