This is going up and down but mostly very good

Som några kanske vet så började jag ändra min kost denna veckan p.g.a många anledningar.

- Jag gick upp i vikt lite
- Min mage mådde dåligt av vad jag stoppade i mig ( maten är olik den hemma)
- Jag hade låg energi och var trött jämt

Saker jag har valt att unvika helt är :

Varför jag har valt detta är för att jag slutade äta det helt och sen provade jag en bit paj igår och vips var sötsuget tillbaka igen. Så då är det bättre att vänja av sig helt från det onyttiga.. Frukt är ju gott! Så fort jag får sötsug äter jag vindruvor, jordgubbar, ananas eller vattenmelon. Funkar jätte bra! Och jag tänker alltid en andra gång, som idag tänkte jag först ta lite flingor och mjölk till middag.. Men sen tänkte jag men vad finns det mer att äta? Jo vatten melon och det gjorde mig mätt.

Godis
Chips
Läsk
Kakor

Såklart måste jag träna också vilket jag gör 4- 5 dagar i veckan.. Vissa dagar step + att jag springer och gör magövningar, vissa dagar spinning och pilates, vissa dagar yoga och vissa dagar springer jag och kör kondition på andra maskiner + styrketräning.. 

Jobbigt men absolut värt det!

Pauline
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe. Men det är ju bra! Får du fortfarande äta glass? Ingen sommar utan glass i lass =)

2009-05-30 @ 16:36:48
Postat av: Pauline

haha japp :) Ja men jag har ju mjölk allergi så jag äter sorbe så äter inte så mycket glass men såklart ingen sommar utan glass!!!

2009-05-31 @ 02:58:52
URL: http://paulineahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0