Treading

När Sara var här så var vi på Mongomery Mall ( ett stort kökcentrum som ligger nära mig) och där har dem treading. För ni som inte vet vad det är så kolla på youtube.. Annars kan jag förklara lite kort, dem använder sig av en tråd som dom snurrar runt fingret och sen drar dem av håren på ögonbrynen. Och det gäller att dem kan sin sak annars kan hela ögonbrynet åka av så står man där utan några hår ;)

Iallafall detta var det absolut bästa jag har gjort, jag hatar att plocka mina ögonbryn, min hud är så känslig så det gör jätte ont att bara dra några strån. Men detta gjorde också ont men det gick mycket fortare och resultatet blev jätte bra! Hon drog med tråden och klippte lite. Ska nog gå dit nästa vecka och göra det igen, det mesta kan jag själv hålla koll på och plocka emellan åt men mycket skönare att gå dit och få det gjort..

Och vad betalade jag? Jo 10 dollar. Absolut värt det! :)

   


Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0