When you can be a total bitch

The mood today was not the best one..

Men det blev bättre efter lite pepp talk från S :) Hatar att ha sånna dagar här, men vissa dagar är jag på otroligt dåligt humör utav ingen anledning.

Jag tog iallafall tag i mig själv, åkte till IKEA med Sara och Kristine. Vi åt såklart köttbullar och sallad och efteråt mådde alla lika illa och trodde vi skulle spy. Men ändå så äter vi köttbullar varje gång vi är där och salladen? haha. Men gott är det ju! Sen åkte jag hem, var så himla trött så slappade resten av dagen. Sen gjorde jag choklad bollar med Adam och David och sen spenderade jag resten av min kväll med Kristen, Ira, barnen och Niels och datorerna.. Vilken lördag va? :) Men nu kommer min dator var mycker bättre om en vecka tack vare Niels! 

Sen kom Sara och Kristine, vi pratade och tillslut satte vi på den nya X-men filmen och det är inte direkt min typ av film egentligen men den var faktiskt bra :) Nu är jag helt slut, kan lägga in lite bilder imorgon på choklad bollarna ( om där är några kvar) och på allt annat vi köpte på IKEA..

Imorgon blir det en lugn dag, sova ut och gå på gymmet.

Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0